sâmbătă, 9 ianuarie 2010

Pierdut simtul umorului


Daca e adevarat ce spunea Chamfort ca "Dintre toate zilele, pierdută e aceea în care nu ai râs", atunci pot sa constat cu parere de rau ca tocmai mi-am pierdut cateva zile din viata.
Chiar n-am avut motive sa rad. Si daca nu ai ce face, si mai ai si un proiect de alcatuit, atunci nu numai ca nu mai ai motive de ras, dar gasesti 100 de motive de enervare, si alte 1000 de renuntare.
Nici nu a inceput bine scoala ca deja ma gandesc la urmatoarea vacanta!

3 comentarii:

maria diana spunea...

Admirabil!
Scrie-mi pe adresa maria_dianapop@yahoo.com - o eventuala colaborare, poate cine stie?
Maria Diana Popescu

BlackCat spunea...

La multi ani! Un 2010 superb si cu o multime de surprize placute!
Am recuperat cititul si am asa o senzatie ca trebe sa stam pe-o canapea la caldura, cu cate o cana de cafea in maini si sa stam la cioace, sa ne plangem impreuna si sa radem de prostioarele care ni s-au intamplat. Cum asta nu prea se poate materializa acum, imagineaza-ti ca-ti dau o imbratisare prieteneasca si o duba buna ca sa razi.

Cristina spunea...

@achilianu: din pacate nu pot intra pe pagina ta!
Iti las mai jos mesjul care imi apare:



Malicious Web Page Blocked

You attempted to access:

http://achilianu.ro/


This Web page has malicious browser exploits, which use vulnerabilities in browsers to launch attacks. Cybercriminals are using vulnerabilities in the browser and on the web server hosting this web page to launch these browser exploits. It is recommended that you NOT visit this page.

For your protection, this web page has been blocked. Visit Symantec to learn more about phishing and internet security.

@Maria Diana: Ok, o sa-ti las un mesaj cand am timp!

@BlackCat: Multumesc la fel! Ma bucur ca se mai gandeste cineva si la mine! Ma voi lasa purtata in visare...