sâmbătă, 30 ianuarie 2010

O intamplare neplacuta


Se intampla joi, 28 ianuarie o zi ce ma va marca neplacut pentru o durata de timp, mai mica sau mai mare, nu stiu voi vedea cat de repede se va solutiona problema. Am dat o lucrarica la istorie de 20 de minute. Aceasta consta intr-o singura cerinta, trebuia sa aduci argumente pro si contra internetului. O tema cat se poate de lejera, unde am scis cu drag. Am dat lucrarile, profesorul s-a uitat atent la fiecare, a argumentat nota, a spus cu ce nu e de acord din lucrarile fiecaruia. Ajungand la a mea, ignorand faptul ca s-a uitat cu dispret, a citit doar o pagina, pe verso s-a uitat o fractiune de secunda. Mi-a trecut nota, fara sa mi-o spuna, tin sa precizez ca eu mi-as fi apreciat-o la 9. Vazand ca trece nota l-am intrebat daca s-a uitat si pe verso? in sensul daca mi-a citit-o. Nu a fost nici cu ironie si nici nu am vrut sa ii cer socoteala. Vizibil deranjat de intrebare mi-a spus ca imi scade un puct dintr-o nota pe semestrul II, pentru impertinenta intrebarii. Problema e ca nu scade doar un punct ci mult mai multe, ajungand la note puse din razbunare.
De cand ambitia, dusmania si puterea vindicativa se masoara in notele elevilor? Desi nu consider ca am gresit imi voi cere scuze, sincer nu m-am asteptat sa reactioneze astfel. E un profesor ce isi trateaza elevii cu ironie, ce ii place sa isi bata joc. Sunt convinsa de ce ma asteapta pe semestrul 2, stiu ca imi va face viata un cosmar.
Nu sunt hotarata ce voi face, astept sugestii din partea voastra. Cum ma sfatuiti sa procedez, eu am niste idei dar le astept si pe ale voastre.

Alegeti una dintre cele 3 variante ale sondajului...
Credeti ca am gresit?
  
pollcode.com free polls

15 comentarii:

Antiignorantu spunea...

spune i sa caute pe google FEMOSAN si ca va avea niste surprize:);;

Antiignorantu spunea...

sau pe blogul meu sa intre sa vada ce l asteapta;:)

Tivadar Emanuel spunea...

1. Si totusi, ce nota ti-a dat?
2. Despre Internet la ora de istorie???? Note in catalog ptr. asa ceva ??? .....adica deja mi se pare aberant.... si chiar daca era la ora de informatica tot nu era o 'lucrare' (nici nu prea o pot denumi insa asa ...)avand in vedere ca era expunerea unor idei proprii, privite prin prisma celor stiute de elevi din viata de zi cu zi ...sau ma indoiesc ca ati facut la istorie inainte de acea 'lucrare' lectia 'Internetul'!

3. Le-a corectat pe loc? A citit el atatea 'lucrari' in clasa?

4. Normal ca ai procedat bine! Cine zice altceva e dus cu pluta!

Sugestii: il locul tau i-as face viata un iad ...glumesc :)))) ..desi simt eu ca acel profesor o merita (cel putin din cele relatate de tine)..... dar sa nu exagerez... - daca e nevoie impune-te in fata lui!

Bafta!

teste psihologice spunea...

imi pare rau sa te dezamagesc, dar desi nu e vina ta, nu prea ai ce face. din moment ce i s-a pus pata pe tine (chiar si degeaba) nu mai ai scapare. eu sunt la master acum, dar am o profa cu care am tinut cursuri si in facultate. are un fix cu mine si nu ii mai trece....in 3 ani de facultate am avut o singiura restanta... cred ca ti-e usor sa ghicesti la cine, nu? si aveam cate 14 examene pe semestru...Asa ca...va trebui sa te conformezi cu gandul ca nu e vina ta si ca poate intr-o zi proful tau va avea o intamplare neplacuta, gen roti sparte...:D nu insinuez nimic :P

Cristina spunea...

@Tivadar Emanuel: 7 am luat, e singurul din tot catalogul!
Au fost 16 lucrari, pe toate le-a corectat mai putin pe a mea!

Tivadar Emanuel spunea...

si totusi despre Internet la ora de istorie????

Cristina spunea...

@Tivadar Emanuel: Programa scolara la istorie e foarte lejera in clasa a XI-a, mai ales pe primul semestru. Ultimele doua lectii au cuprins elemente din viata contemporana. Asa ca s-a vorbit in special despre mass-media. Despre internet mai putin, dar s-a atins totusi subiectul.
Nu stiu punctajul acestei "lucrari"? Eu spre exemplu am dat 12 argumente pro si 15 contra. O colega a dat doua la fiecare si a luat nota 5. Nu e un profesor obiectiv, pune note dupa numele persoanei.
Are aproximativ 45 de ani, cu o activitate de 8 ani in acest liceu. Ii place sa fie lider, sa conduca, sa nu ii iesi din cuvant. Dupa discutia purtata cu mine i s-a inrosit gatul.
O sa fiu nevoiata sa imi cer scuze, la cat e de infatuat sunt sigura ca ori nu ma va asculta, ori se va uita intr-un colt al clasei cand vorbesc cu el.
Voi lasa lucrurile sa evolueze putin dupa ce imi voi cere scuze. Macar sa aflu prima nota. Apoi vad ce fac... Notele sunt puse in maxim secret. Ma voi interesa la un alt obiect din saptamana in saptamana daca apare vreuna.

Cristina spunea...

@Tivadar Emanuel: Apropo de ora de informatica, alt obiect de care sunt "innebunita". Intr-o luna, o ora suntem lasati liberi sa navigam pe internet, celelalte 3 ore stam cu internetul la subsol, si ne da sa lucram ceva. Mereu tabele pe word, de 3 ani asta facem ora de ora. De ce nu le facem oare si pe excel? Raspunsul e previzibil pentru profesoara, daca pp-ul il considera "complicat" ce sa mai zic de excel. A ajuns sa ne intrebe si daca stim sa deschidem pc-ul. Interesanta e notarea. Cine face ora de ora tabele, pana ii ies capacele primeste 10( tin sa precizez ca sunt cam 3 tabele de lucru intr-o ora, cine termina repede mai are o sarcina in plus sa ordoneze crescator initialele numelor din tabel, sau de exemplu varstele depinde de ce e in tabel) iar cei care stau pe net si nu fac nimic ora de ora au 9. Cei care lipsesc cam ora de ora, au 10 pentru ca au "potential" zic eu...
Pun pariu ca a fost tare interesant anul acesta la competentele digitale...
Mai nou profesoara a scos o carte cu niste variante pentru acest atestat. 12lei cartea, ne-a si prezentat-o, cam batea vantul prin pagini, dar asta e! Ne-a spus ca la anul trebuie sa o cumparam si vom lucra acasa fiecare si daca e ceva ce nu stim o intrebam. Foarte interesanta aceasta metoda, cum sa o denumesc "curs de TIC fara profesor" sau pe aproape...

Anonim spunea...

Știu ce simți, am pățit și eu ceva asemănător în liceu...și nu numai eu, mai mulți colegi. Din păcate, ăsta este sistemul și învățământul în România, profesorii îs niște plictisiți de viață, bătaia de joc a statului la rândul lor...până la urmă, după ce o să scapi cu bine și de liceu, ai să vezi că, practic, ai mâncat mult stres pentru nimic...din păcate..:(

Cristina spunea...

@Adinna: Uneori am impresia ca nu voi mai scapa niciodata, ca mocirla societatii ma tintuieste!

Tivadar Emanuel spunea...

Uite ca vin si eu cu raspunsurile in miez de noapte ...sau ma rog ...zori de zi! :))

Despre acel profesor de istorie nu mai zic nimic ....e ciudat ...adica pana si notele sa fie trecute in secret?!? aiurea .... asa ceva n-ar trebui sa existe

cat priveste profesoara de informatica ...sunt multi profesori de info ca ea... te-as intreba cam ce varsta are ..presupun ca oricum peste 30 ..dar chiar si multi dintre cei tineri fac la fel ... nu mica i-ar fi mirarea cand ar vedea ce fac eu cu elevii la clasa - si predau la clasele 2-8; ai mei in a 4-a stiu sa faca tabele in word.

iar faza cu 'trebuie sa o cumparati' ...e regula multor profesori sa scoata o carte - au sigur cumparatori printre elevi.... fac si ei un ban in plus..dar macar daca ar merita acei bani pe care-i dai pe acea carte ...

Cristina spunea...

@Tivadar Emanuel: Stimabila are in jur de 40 de ani, din pacate orele lasa de dorit. Pana acum putin imi pasa mie de TIC (tehnologia informatiei si comunicarii) dar de cand este proba la bac privind competentele digitale incep sa imi cam fac griji...

Tivadar Emanuel spunea...

stai linistita ca alea nu-s ft. grele .... adica ptr. mine nu ar fi grele ;) dar daca te pregatesti chiar si singura bine-a fi;)

Cristina spunea...

@Tivadar Emanuel: Ieri, am avut ocazia sa imi arunc o privire pe simularea data saptamana trecuta. Atat la subiecte cat si la listele afisate cu rezultatele. Foarte ciudat doar cativa de "avansat" si restul toti experimentati... Foarte ciudate rezultate. "Ceva e putred in Danemarca" de la Shakespeare citire...
Sincer pentru o clasa de umanisti mi s-au parut destul de dificile cerintele. La grila stiam raspunsul la o singura cerinta. Poate o sa mai exersez pana la anul...

Tivadar Emanuel spunea...

You have time! Berechet! :))